Търсене
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Ние във Facebook
Latest topics
» Обичате ли мед
Чет Юни 25, 2015 1:19 pm by zara_iv8

» Съществува ли любовта или е просто мит ?
Чет Апр 09, 2015 3:49 pm by svetlanavall

» Нарушена менструация
Вто Яну 06, 2015 11:25 pm by freaka15

» Моето кафе
Вто Дек 03, 2013 2:54 pm by PuddleOfmudD

» Алкохол
Вто Дек 03, 2013 2:53 pm by PuddleOfmudD

» Мъже в кухнята
Вто Дек 03, 2013 2:52 pm by PuddleOfmudD

» Здравословно хранене
Вто Дек 03, 2013 2:50 pm by PuddleOfmudD

» Салати
Вто Дек 03, 2013 2:47 pm by PuddleOfmudD

» А горещ шоколад обичате ли:)
Вто Дек 03, 2013 2:46 pm by PuddleOfmudD

Парфюми и козметика
Онлайн Бутик
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Women's Forum on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of on your social bookmarking website

Affiliates
free forum


Какво е лятото без салатата...

Предишната тема Следващата тема Go down

Какво е лятото без салатата...

Писане  Sport on Чет Юни 17, 2010 4:20 am

Зелените салати са вкусни, апетитни и богати на "живи" витамини. Експериментирайте със зеле, краставици, лук, спанак и други вкусотии неограничено. Но специално салатената диета е изключение. Добре е да влезнете във форма преди отпуска.

Ако имате достатъчно време, не се колебайте да се насладите на салатите. Благодарение на лятната диета може да отслабнете с 7 килограма само за 2 седмици...

Първа седмица
През деня можете да пиете 1 литър айрян или плодови шейкове с обезмаслено мляко.

Закуска: чаша вода с лимон 30 минути преди салата. Направете си плодова салата от зелена ябълка, круша, портокал с кисело мляко (1% масленост).

Обяд и вечеря: Салата от всички зеленчуци с изключение на картофите, овкусена с лимонов сок и маслиново олио - зехтин.

Втора седмица
Продължете както през първата седмица, като към обяда добавите по 150 г постно месо. По време на диетата пийте зелен чай и вода. За да избегнете преяждане, опитайте се да не приготвяте големи порции.

Ако не издържате на глад похапвайте в промеждутъците филийки пълнозърнест хляб с домат и изкиснато сиренце... Very Happy


източник: http://dieta-ta.blogspot.com/ Smile

Sport

Брой мнения : 25
Вот : 0
Join date : 04.02.2010
Age : 39
Местожителство : Bratislava

Вижте профила на потребителя http://fitness-programms.blogspot.com

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите