Търсене
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Ние във Facebook
Latest topics
» Обичате ли мед
Чет Юни 25, 2015 1:19 pm by zara_iv8

» Съществува ли любовта или е просто мит ?
Чет Апр 09, 2015 3:49 pm by svetlanavall

» Нарушена менструация
Вто Яну 06, 2015 11:25 pm by freaka15

» Моето кафе
Вто Дек 03, 2013 2:54 pm by PuddleOfmudD

» Алкохол
Вто Дек 03, 2013 2:53 pm by PuddleOfmudD

» Мъже в кухнята
Вто Дек 03, 2013 2:52 pm by PuddleOfmudD

» Здравословно хранене
Вто Дек 03, 2013 2:50 pm by PuddleOfmudD

» Салати
Вто Дек 03, 2013 2:47 pm by PuddleOfmudD

» А горещ шоколад обичате ли:)
Вто Дек 03, 2013 2:46 pm by PuddleOfmudD

Парфюми и козметика
Онлайн Бутик
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Women's Forum on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of on your social bookmarking website

Affiliates
free forum


C фитнес флайс - 100% натурaлни гърди, не силиконови!

Предишната тема Следващата тема Go down

C фитнес флайс - 100% натурaлни гърди, не силиконови!

Писане  Sport on Чет Фев 04, 2010 9:39 pm

Smile Mad Exclamation Question Exclamation Направете си "силиконови" гърди с фитнес флайс. Как ще го постигнете ли?
Ето тук е натуралният начин:

Упражнението "флайс" е едно от най-ефективните изолиращи фитнес упражнения за гърдите. Перфектно изолира външната част на гръдния мускул, придава форма и обем.

По време на движението, напрежението се разширява постепенно от външната част на гърдите към вътрешната. То може да се изпълнява както с гири, така и на долен скрипец.

Ако го правите на скрипец, за да натоварите и вътрешната част на гръдните мускули, в крайната фаза на движението кръстосвайте макарите.

Фитнес упражнение с дъмбели:

- В легнало положение на лежанката изпънете ръце на ширината на раменете, над главата.
- Отпускате бавно дъмбелите надолу и настрани, без да движите лакътните стави.
- До като усетите разтягане в гърдите, върнете се бавно в изходно положение.

- Загрявайте добре, преди да пристъпите към упражненията.

- При фитнес упражнението не движете лакътните стави, за да не включите в действие други мускули.

- Стремете се при изпълнението да усещате напрежението в гърдите. Това е знак, че сте в правилна посока.

- Дръжте ръцете леко свити в лактите през цялото време.

- Поставете облегалката на лежанката под ъгъл 30-35 градуса! Ако промените ъгъла ще намалите натоварването на гърдите.

- Не отпускайте ръцете ниско в долно положение - прекаленото разтягане не е желателно. Когато усетите неболезнено разтягане, спрете да отпускате ръце, задържате за момент и започнете да събирате ръце.

- Изпълнявайте упражненията с бавно темпо, като главно се концентрирате върху работата на гърдите.

- В изходно положение лакътната става е напълно разгъната, така че ръцете ви да държат дъмбелите точно над главата. Спускайки ги надолу към гърдите, лакътната става се сгъва.

Е..., дами, вместо да спестявате "денги за силикончета", можете сами да си изградите, тези "помпани" гърди ... Very Happy Laughing

Sport

Брой мнения : 25
Вот : 0
Join date : 04.02.2010
Age : 39
Местожителство : Bratislava

Вижте профила на потребителя http://fitness-programms.blogspot.com

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите