Търсене
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Ние във Facebook
Latest topics
» Обичате ли мед
Чет Юни 25, 2015 1:19 pm by zara_iv8

» Съществува ли любовта или е просто мит ?
Чет Апр 09, 2015 3:49 pm by svetlanavall

» Нарушена менструация
Вто Яну 06, 2015 11:25 pm by freaka15

» Моето кафе
Вто Дек 03, 2013 2:54 pm by PuddleOfmudD

» Алкохол
Вто Дек 03, 2013 2:53 pm by PuddleOfmudD

» Мъже в кухнята
Вто Дек 03, 2013 2:52 pm by PuddleOfmudD

» Здравословно хранене
Вто Дек 03, 2013 2:50 pm by PuddleOfmudD

» Салати
Вто Дек 03, 2013 2:47 pm by PuddleOfmudD

» А горещ шоколад обичате ли:)
Вто Дек 03, 2013 2:46 pm by PuddleOfmudD

Парфюми и козметика
Онлайн Бутик
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Women's Forum on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of on your social bookmarking website

Affiliates
free forum


Пилатес у дома.

Предишната тема Следващата тема Go down

Пилатес у дома.

Писане  Sport on Вто Фев 09, 2010 4:23 pm

За да постигнете максимален успех с упражненията Пилатес, трябва да се фокусирате върху „центъра” на всяко движение.

Концентрирайте се върху дишането, правете дълбоки вдишвания и издишвания, като поддържате ритъм и освободите съзнанието си.

Пилатес дава ползотворно влияние върху вашето тяло, ако си изградите програма за редовни упражнения. Резултатите, идват с ангажимента и постоянството, които влагате.

Необходими са поне два часа в седмицата.

Упражнението "колело" укрепва коремните мускули и бедрата.

Инструкции:
Изпънете краката нагоре, докато тялото се отпуска в областта на гърба, раменете са стабилна опора. Повдигнете ханша, извеждаийки краката във вертикално положение, без тежестта да пада върху врата.

Поемете въздух, протягайки единия крак и приближавайки го към лицето, сгънете другия крак, отдалечавайки го. Издишайте и движете краката, сякаш въртите педали на колело.

Когато желаете да спрете, събирате краката и ги спускате надолу, като прилепвате гърба към пода малко по малко, без да дестабилизирате рамената.

Важно е да не изправяте краката прекалено във вертикално положение, за да не падне тежестта към врата. Не движете ханша, докато ги движите. Контролирайте раменете, за да не се отлепват от пода.

В началото можете да подпирате ханша с ръце, но постепенно се опитайте да го задържите високо, с ръце опрени на пода.

Повторяте упражнението "с педалите" 7 x 5 серии.

Пилатес може да се комбинира перфектно с фитнес, като загряване. Действа като оздравителна терапия при различни травми и ставни проблеми. Препоръчва се като превенция на остеопорозата.

Препоръчвам ви книгата "Пилатес у дома" на Carla Royo Villanova.


[img][/img]

Sport

Брой мнения : 25
Вот : 0
Join date : 04.02.2010
Age : 39
Местожителство : Bratislava

Вижте профила на потребителя http://fitness-programms.blogspot.com

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите